söndag 21 november 2010

Mr Nixon 2 år :)



Här kommer en film på mig och Edvard!! Det slutar dock med att jag råkar pinka på Edis :( Står man ivägen när Mr Pix kommer så får man skylla sig själv =/ Eller?!?

Födelsedags RR.race!

Födelsedags supersnygg

<3<3<3

Nixon och bästisen Edvard

Sitter mitt allra fiiiinaste och vääääntar på tårtan....

Födelsedags trött

Och myyyyys

Jag har haft en underbar födelsedag! Den innehöll det jag älskar mest. Bus med kompisar, massa smarrigheter, presenter och världens bästa mys!! Dessutom lyckades jag komma upp i mattes säng inatt (under täcker) ;););)
Enligt matte är jag världens bästa hund!! Otroligt snäll, superkelig, rolig, charmig, busig, lyhörd, positiv, glad (oftast) och galet snygg med finaste huvudet man kan tänka sig!
Tack mamma Awena och pappa Lex <3

Nospuss från mig <3

1 kommentar:

  1. God Jul på er. Hoppas att ni får en massa gott att äta och att fina Nixon får det STÖRSTA benet man kan tänka sig :)

    Kram från Cissi, Mattias och snyggSighsten

    SvaraRadera